(review) NULA – ‘Album’

Legendarni hardcore punk iz Šibenika NULA je natrag na sceni i snimili su novi album, prvo izdanje nakon jako dugo vremena. Ovaj bend mi je jedan od najboljih domaćih bendova ikad i teško je biti subjektivan prilikom pisanja recenzije i slušanja novog albuma. Produkcija je odlična, možda čak najbolja od svih Nulinih izdanja do sada. Album otvara odlična Jebi se…ne možeš nam ništa koja podsjeća na stari Nulin materijal. Stvar koja je odabrana kao single i za koju je snimljen prvi Nulin spot Sidi doli je mid tempo punk stvar, u kojoj se izmjenjuju dva vokala Nule, Frua i Mitre svojim ljutim glasovima. Tekstualno bih se usudio reči da je ovaj album možda malo manje jak od nekih drugih izdanja, ali to je samo moje skromno mišljenje. Na albumu se nalaze i dvije obrade, Anarchy Language i Revolucija koje su odlične u ovom stilu Nule. Još jedan single Krvoproliće mi nije nikako legao, nekako je prejednostavna stvar sa skoro haiku lyricsima. Krvave ruke mi je jedna od najboljih stvari na albumu ima tupa tupa ritam i sporije punk rock dionice, ali i dobar refren. U nekim pjesmama prevladava sporiji metalizirani tempo, što dobro legne u apokaliptičnoj atmosferi, ali nisam navikao od Nule na sporije stvari. Prerada stare stvari Tvoja doza mržnje je dobra, ali mi je original bolje legao. Da li je novi album Nule dobar? Je. Da li je bolji od legendarnog Pobjedimo laž i materijala sa split albuma s Bijes zdravog razuma? Nije. Ali, riječ je svejedno o dobrom anarcho hardcore punk albumu.

7/10

Bandcamp

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.